Komunikacija i zagovaranje
Iskustva i prakse
Medijska politika u Srbiji: Učešće vaninstitucionalnih aktera u procesima kreiranja medijskih politika
Autor:
Davor Marko
2.3.2017
Malobrojni izvori o medijskog politici u Srbiji [i] pokazuju kako ona nije bila među prioritetima vlasti nakon političkih promjena 2000. godine. Nezainteresovanost vlasti da se ozbiljno bavi medijskom politikom ogleda se i u činjenici da u Srbiji nije postojao politički konsenzus oko vrijednosti...
Komunikacija i zagovaranje
Društveni mediji za (mlade) istraživače
Autor:
Jasmin Mujanović
24.6.2016
Prije dvije godine sam napisao blog na temu kako akademici mogu koristiti društvene medije da podijele svoja istraživanja i tako unaprijede svoje profesionalne mogućnosti. Međutim, aspekti moje nakane u jednom širem smislu se odnose i na istraživače i stručnjake generalno. Ipak, ova dva teksta se...
Komunikacija i zagovaranje
Razglednica iz Sarajeva: Promišljanja o novoj eri za think tankove
Autor:
Sophie Gaston
15.2.2016
Nedavno sam imala tu sreću da u Sarajevu učestvujem na Međunarodnoj radionici za menadžere istraživačkih organizacija sa Zapadnog Balkana i iz EU koju je organizirao Centar za društvena istraživanja - Analitika , u saradnji sa Regionalnim programom za promociju istraživanja na Zapadnom Balkanu (...
Komunikacija i zagovaranje
Pridruženje zapadnog Balkana EU nakon 2015: da li je putovanje bitnije od destinacije?
Autor:
Tea Hadžiristić
13.11.2015
Od pridruženja Hrvatske Evropskoj uniji (EU) 2013. godine, perspektive članstva u EU za druge zemlje zapadnog Balkana postale su neizvjesne, dok neki tvrde da je cijeli proces proširenja EU u zastoju. Čini se da EU pati od takozvanog ‘umora od proširenja’, gdje je evidentno da je entuzijazam za... Pages
- 1
- 2